Passa al contingut principal

Translate

EN EL PORT DE BARCELONA en el 77 dels 1900 vaig saber que els camins de la innovació en el Software son inescrutables

els camins de la innovació en el Software son inescrutables 

diu , sempre , SETENTONIO i, esta d'acord el seu col·lega MacAndriOO 



La sabiduria vital, l'actitud i el coratge 
la valentia i l'entusiasme 
la combinació de les il·lusions i l'optimisme compartit  

des de el 1977 al 2025 aprenent , ensenyant , observant , analitzant , programant , implementant solusions per innovar-se i innovar per anar mes lluny, 
Passat I PRESENT per  omiar en el millor futur com ho van fer ...

Marcos Ribé i Samuel M. Bull 
El Sr Witty
El cap de Comptabilitat de Transcoma que van veure fet realitat els sues somnis , la millora de les relacions amb les navieres represntades La Lloyd Triestino i SKANDUTCH 

Van voler somiar  , també , per invenatr-se una nova realitat , Don Fernando Roqui i els GERMANS de Combalia Sagrera , L'assessor fiscal de Spain Tir , Cardenas  i el seu col·lega Lluis Belmonte Sellarés, Lluis Gay el seu equip , Fernandez (qepd) Ballesteros i Conesa 
Nicolas Canela de Ramirez Hermanos 
David Igual de TDA Haniel 
Velao de ERGRANSA 
Don Pepe Carrillo de Transportes Carrillo, Martinez de SEUR , ......
amb mes de 9.000 pantalles i mes de 2.000 impresores 
amb mes de 300 sistemes S732 , S738 i AS-400 de IBM .... pujats en L'ENTORN I L'EUROPLAN ( les primeres plataformes estandard de INSER LISSA I EUROSOFT 

van navegar per l'informació i an començar a dodrir els BIGDATA i les bases del que avui denominen les IA , ELS GPT

VAN NAVEGAR i van anar per terra mar i aire amb els TRANSIT EUROTRANS READI DEPOTRAN I L'INTRASTAT 

I, HAN PASSAT quasi 50 anys , 48 anys han passat des de aquell dia que a mACaNDRIoo LI VAN MUNTAR UNA CITA, Cardenas en les oficines de Via Laietana de Samuel M. Bull i , ....
Marcos Ribe (epd) li va plantejar el problema que tenien per relacionar-se amb la primer naviera de portacontenidors , la SKUN DUTCH , els seus vaixells no podien entrar en el Port de Barcelona, eren mssa grans i havien de quedar-se en Marsella 

Em d'enviar vaixells mes petits FEEDERS per embarcar i desembarcar contenidors ..... no sabem com fer-ho per fer EL CONTAINES LOAD PLAN     que ens demana la naviliera 

Van somiar i van construir nous futurs per les seves organitzacions


 EN EL PORT DE BARCELONA en el 77 dels 1900 vaig saber que  els camins de la innovació en el Software son inescrutables

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Les Memories de les primeres IA

 les primeres IA es presenten en les fires  La primera IA per a la Gent Gran EN FIRA GRAN  Practiques turistiques respectuoses amb les persones i el planeta Practiques  turístiques respectuoses amb les persones i el planeta    La primera IA per el mon del textil es presenta en Textil Barcelona 2025  La primeres IA per el mon de la logisTIca es presenten en el SIL 2025  Historia d'una internacionalització , Un relat dedicat a la memoria de Carlos Messner i Valerio Avesani de maig 02, 2025 el club de les il·lusions Historia d'una internacionalització , Un relat dedicat a la memoria de Carlos Messner i Valerio Avesani  nformàtics per la pau Tarquinos i el manual per estar feliç el club de les il·lusions i en la Bustia de les iniciatives 

Enginy alegria i persistencia

  Andreu Campanario Ponga Una oficina multiserveis Secretaris generals i directors generals dels diversos ministeris Advocats, jutges i notaris Directors generals dels bancs Santander caixabank Sabadell Donen suport i resolen les situacions en què es troben i es trobaran els habitants de la Palma Un vaixell que resol problemes greus Metges i psicòlegs Terapeutes de totes les disciplines Especialistes immobiliaris Un Piolin amb un àrea d'acollida interconnectada amb tots els serveis de l'Estat Un Piolin a tocar de la illa de La Palma una oficina de catàstrofes i solucions Una escola per orientar les persones, per facilitar... El reemprendre  https://youtube.com/shorts/ V22QxnmDQzc?feature=share   https://sites.google.com/view/ aroiaula/observatori/informe- eqlimatec